dilluns, 19 de maig del 2014

Petit Style Walking 4

Aquests últims mesos han estat una veritable bogeria, i això encara que soni estrany em fa moooolt feliç.

S'han anat acumulant els encàrrecs i quan fas les coses a mà i amb molt d'amor l'única cosa que no et sobra és temps. He treballat com una boja, dissabtes i diumenges inclosos, però m'era impossible portar al dia el blog.

A més dels encàrrecs habituals (cartells per negocis, àlbums, llibretes, capsetes per reportatges, contes   i teràpies manuals, targetes per vals regals d'estètica), he participat en la decoració de dues desfilades infantils organitzades per la revista Petit style

Un d'ells va ser el 12 d'abril al Palau Robert, la Petit style walking 4, on les grans marques de moda infantil es van reunir en un entorn immillorable. A  més podíem conèixer marques de cosmètics, rebosteria creativa, tallers de bellesa infantil...entre altres. Vaig tenir l'oportunitat de conèixer bloguers que marquen tendència, fotògrafs amb una sensibilitat especial...en definitiva gaudir d'una tarda inoblidable.

La meva feina va ser decorar els jardins del Palau Robert, la passarel.la i el backstage, aquí en teniu unes imatges:



També vaig poder montar la meva paradeta per donar-me a conèixer entre els assistents.






Aquestes fantàstiques fotografies són de Laia Prats fotografia i de Fotocasares si necessiteu un reportatge familiar no dubteu posar-vos en contacte amb ells ;)

A la pròxima entrada us explicaré l'altre event en el que vaig col.laborar per la gran revista Petit Style.

Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per comentar :)