dissabte, 7 de juny del 2014

RETO 1 Card DT

Avui una postal que hem fet per el "RETO1" de La Pecera Rosa!!! Quina emoció i quins nervis primera feina formant part d'un equip...súper feliç!

El tema, era evident...peixets, i amb el material que ens va oferir....vaig gaudir moltíssim i només d'un cop d'ull vaig saber que faria... Aquest cop una targeta circular ;) Amb l'ajuda de la meva amiga la Cameo.


L'estructura amb paper llis, l'aigua de la peixera jugant amb tintes distress, gesso, sprays....i una estrelleta d'embòs flúor.
El peix amb paper de topets amb relleu,  Stickles al voltant i uns pop-ups per donar relleu.... unes bombolles amb el mateix paper de l'aigua i glossy per donar-li volum.
Un llacet, per fer-ho tot plegat més dolç...i puntilla al fons fent un estampat que m'ha encantat.









L'interior de la targeta, amb una balena tallada amb la cameo, i que diu segueix la corrent, i un baner en homenatge a Nemo que diu el famòs P.Sherman.....



L'últim segellet que m'ha fet la Susana de mida més petita per detallets, no em digueu que no és mono ;)
I unes altres bombolles amb el paper de l'aigua amb embós flúor.
Espero que us apunteu al repte, i disfruteu tant com ho vaig fer jo creant-la. Per participar heu de fer una entrada al vostre blog i enllaçar-la l'entrada de Reto AQUÍ

Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per comentar :)